Înscrie-te la newsletter aici să afli când va fi programat acest training – doar anumite traininguri sunt programate în două sesiuni anuale, primăvară și toamnă. Oricând poți alege varianta one-to-one.

Cum ajungi la „vecinii” tăi din cartierele aflate în proximitatea bibliotecii / muzeului în care lucrezi? Unde îi găsești, cum intri în vorbă cu ei, cum afli ce evenimente culturale ar fi pe gustul lor – adică cu ce probleme se confruntă, ce îi face să râdă și ce anume îi mobilizează.

vezi fotografii de la trainingul din 2017

Obiective:  

Cum să creezi un statement și o viziune pentru o organizație culturală Cum dezvolți audiența Cum faci parteneriate și colaborări Cum reușești să găsești resurse în comunitate (fundraising)
Subiecte:
Plan de acțiune pentru comunitate:
-cum afli ce proiecte culturale se potrivesc în cartier
-cum se generează ideile creative
-cum se schimbă ideile când se ajunge la buget
-cum implici oamenii în proiectul tău, mai ales pe tineri și pe seniori
-ce faci dacă proiectul tău cultural nu a avut succes: nu le-a plăcut oamenilor, n-ai avut nicio reacție etc.
Succesul planului de acțiune:
-cum monitorizezi dacă proiectul tău are succes
-cum rămâi „legat” de comunitate: acțiuni de activare între proiecte culturale
Studii de caz vizate:

 -muzee și biblioteci „alternative” din UK -proiecte de activare comunitară marca Ilovebucharest: Bucharest metroart Piața Victoriei ( semnalizarea celor 3 muzee din Piața Victoriei) Cine e Mitică? – treasure hunt în care au fost evidențiate o serie de clădiri istorice din centrul vechi al Bucureștiului Anima Sana – spitalul Grigore Alexandrescu Strada Cărții – Piața Universității Ilovebucharest postcards Trainer: Irina Abaza >