Înscrie-te la newsletter ca să afli când deschidem tutorialele online și trainingurile de toamnă.
Dacă dorești modul one-to-one, oricând în timpul anului și oriunde (live sau pe Skype), scrie-ne pe oana at formareculturala.ro.
Detalii despre curs mai jos.
Este lăudabil să ai o idee de proiect, să vrei să materializezi o iniţiativă pentru comunitatea ta, însă nu ştii sigur cum ai putea alege cea mai bună formă de prezentare pentru a câştiga susţinerea unui finanţator.
Vino la acest atelier şi vei putea să identifici atuurile unui potenţial proiect, convingându-i pe cei care te pot spijini că implementarea este esenţială pentru beneficiarii vizaţi.
Cine poate participa
Dacă activezi într-un ONG sau într-o instituţie culturală, ori ești implicat în derularea activităților culturale, credem că exemplele practice desprinse din experienţa noastră te vor ajuta să-ţi dezvolţi capacitatea de a da coerenţă ideilor tale sub forma proiectelor culturale.
Conținut
-discutarea şi completarea corectă a secţiunilor specifice unei fişe de finanţare
-analiza ghidului de finanțare
-modalităţi de evaluare a unei fişe de finanţare de către un evaluator
-specificul finanţărilor naţionale comparativ cu cele europene
-probleme frecvente apărute în implementarea proiectelor culturale
-managementul riscului în proiecte culturale
Cu ce rămâi la final
-participanții pot completa o structură de proiect, pe secțiuni, în concordanță cu specificul fișei de finanțare și cu rigorile menționate în ghid
-pot identifica cele mai frecvente erori în scrierea unui proiect
-pot compara caracteristicile ghidurilor diferiților finanțatori pentru o completare corectă a fișei
Formator
Amalia Alexandru
Amalia este licenţiată a Facultăţii de Litere și activează în sectorul cultural din 2005, având experienţă în scrierea şi implementarea proiectelor culturale, în susţinerea trainingurilor despre sustenabilitatea iniţiativelor culturale şi modalităţile de comunicare eficientă a proiectelor.
A colaborat cu numeroase organizaţii nonguvernamentale pentru implementarea unor activități educative originale, ce vizau o abordare creativă a patrimoniului.
În perioada 2006-2013 a conceput și a organizat programe de formare profesională din cadrul Centrului de Pregătire Profesională în Cultură.