Studiul despre dezvoltarea audienței își propune să plaseze publicul în centrul organizațiilor culturale, fiind realizat de un grup de experți internaționali și incluzând studii de caz din 17 țări europene, selectate printr-un apel deschis de către Comisia Europeană, cu sprijinul partenerilor din instituții relevante din Europa care oferă perspective asupra strategiilor și metodelor centrate pe audiență; aceste studii de caz diverse descriu contextul organizațiilor, obiectivele de dezvoltare a audienței și strategiile de implementare, servind drept instrument de învățare pentru alte organizații culturale.

Highlight: Studiul despre dezvoltarea audienței plasează publicul în centrul organizațiilor culturale și oferă exemple de bune practici din întreaga Europă. Printre acestea, Asociația Culturală Metropolis din România, care prin festivaluri de film și muzică ca KINOdiseea și Balkanik Festival, își propune să creeze legături durabile cu segmente diverse de public, de la copii la grupuri minoritare. Alte organizații, precum Auditorio de Tenerife și Brighton Early Music Festival, integrează incluziunea și accesibilitatea în programele lor artistice și educaționale, promovând parteneriate și analiza audienței pentru a crește implicarea și aprecierea culturală. Astfel, studiul oferă lecții valoroase pentru instituțiile culturale care doresc să atragă și să mențină audiențe diverse prin strategii inovatoare de implicare și dezvoltare.

Materialul poate fi consultat aici

LinkedIn
Share
WhatsApp