Se discută mult despre AI, inclusiv în domeniul cultural, așa că lăsăm aici o resursă articol privind 7 principii pentru competitvitate și siguranță, în UK:

Responsabilitate – Dezvoltatorii și implementatorii FM sunt responsabili pentru rezultatele furnizate consumatorilor (FM: foundation models – Modele AI concepute pentru a produce o varietate largă și generală de rezultate)
Acces – acces permanent la intrările cheie, fără restricții inutile
Diversitate – diversitatea susținută a modelelor de afaceri, inclusiv cele deschise, cât și închise
Alegere – posibilitatea de a alege pentru companii, astfel încât acestea să poată decide cum să folosească FM-urile.
Flexibilitate – având flexibilitatea de a comuta și/sau utiliza mai multe FM-uri în funcție de nevoi
Afacere echitabilă – fără comportament anticoncurențial, inclusiv auto-preferință anticoncurențială
Transparență – consumatorii și întreprinderile primesc informații despre riscurile și limitările conținutului generat de FM, astfel încât să poată face alegeri în cunoștință de cauză.

Articolul în engleză aici, pe site-ul Guvernului UK

(Image credit: iStock)

LinkedIn
Share
WhatsApp