Documentul analizează Ghidurile Curriculare 4.0, care vizează adaptarea educației și formării profesionale pentru specialiștii din industrie în Europa la a Patra Revoluție Industrială, subliniind necesitatea de profesioniști foarte bine pregătiți, ultimele tendințe tehnologice în Tehnologiile Avansate de Producție, importanța învățării continue și a abilităților non-tehnice, precum și propunerea unui cadru pentru dezvoltarea curriculumului relevant, prin planificare strategică și colaborare cu industria, pentru a răspunde nevoilor în evoluție ale sectorului industrial.
Highlight: Obiectivul este de a îmbunătăți calitatea și relevanța curriculumului și de a promova o colaborare mai bună între sectoarele industriale și educaționale, această inițiativă făcând parte din strategia de abilități pentru industrie, destinată să dezvolte competențele forței de muncă din producție și să contribuie la politica industrială a Europei, vizând diverse sectoare pentru îmbunătățirea curriculumului, cu accent pe predarea de noi abilități și abordări inovatoare de învățare pentru a răspunde peisajului industrial în schimbare, implicarea și colaborarea părților interesate fiind esențiale pentru implementarea de succes a liniilor directoare ale curriculumului.
Materialul poate fi consultat aici