Direcția Generală pentru Educație, Tineret, Sport și Cultură a Comisiei Europene a comandat un studiu privind dezvoltarea publicului, având ca obiectiv centralizarea publicului în cadrul organizațiilor culturale. Studiul, realizat printr-un apel deschis de oferte, a implicat experți din diverse domenii și naționalități, inclusiv Macarena Cuenca de la Universitatea din Deusto, Marcin Poprawski de la Observatorul Cultural AMU, Niels Righolt de la Centrul Danez pentru Arte și Intercultură, Antonia Silvaggi de la Melting Pro, Iker Tolosa de la Donostia – San Sebastian 2016, Anne Torreggiani și Jonathan Goodacre de la The Audience Agency și Dea Vidovic de la Fundația Kultura nova.

Highlight: Scopul studiului a fost să analizeze cum organizațiile pot adopta o „orientare spre public” și să ofere instrumente organizațiilor culturale pentru a plasa publicul în centrul activităților lor. De asemenea, studiul a inclus recomandări pentru factorii de decizie, pentru a sprijini eficient această tranziție. Studiul se dorește a fi un ghid practic pentru operatorii culturali, ajutându-i să pună publicul în centrul activităților lor.

Materialul poate fi consultat aici

LinkedIn
Share
WhatsApp