Acest manual este un ghid esențial pentru vizionari, antreprenori și gânditori strategici dornici să inoveze și să transforme modelele tradiționale de afaceri în cadre solide care să abordeze provocările contemporane, fiind scris de Alexander Osterwalder și Yves Pigneur, cu contribuția unui grup divers de 470 de practicieni din 45 de țări, oferind instrumente practice și ușor de utilizat pentru înțelegerea, proiectarea și rafinarea modelelor de afaceri, concentrându-se pe Business Model Canvas, un cadru structurat din nouă componente cheie ce definesc modul în care o organizație creează, livrează și captează valoare.

Highlight: Pe măsură ce industriile se transformă datorită avansurilor tehnologice și schimbării preferințelor consumatorilor, înțelegerea acestor dinamici devine crucială pentru menținerea avantajului competitiv, cartea evidențiind modele inovatoare, precum integrarea Apple de hardware-software și microcreditarea Grameen Bank, subliniind potențialul disruptiv al inovării modelului de afaceri, axându-se pe colaborarea globală între practicieni și oferind un ghid pentru liderii vizionari ce doresc să redefinească viitorul organizațiilor.

Materialul poate fi consultat aici

LinkedIn
Share
WhatsApp