Prin această analiză se urmăreşte conturarea unei imagini de ansamblu cu privire la Cine? Ce ? Cum ? Când ? organizează evenimente/proiecte culturale în Bucureşti. Mai exact, este analizată oferta culturală din Bucureşti, pentru anul 2009, în termeni de număr şi compoziţie a evenimentelor culturale desfăşurate. În particular, atenţia se concentrează asupra activităţii culturale desfăşurate în 2009 de societatea civilă, reprezentată prin asociaţii sau fundaţii, cu scopul realizării unui profil al evenimentelor organizate.

Highlight: Scena culturală a Bucureștiului în 2009 a fost plină de viață și diversă, prezentând numeroase concerte și festivaluri. Un procent semnificativ de 83% dintre aceste evenimente au avut loc în interior, în principal în sezonul de primăvară. Această tendință a subliniat importanța ONG-urilor și a activităților culturale ca elemente esențiale pentru marketingul urban, dezvăluind totodată provocările care au împiedicat implicarea mai largă a publicului.

Materialul poate fi consultat aici

LinkedIn
Share
WhatsApp