Textul discută despre rolul Centrului de Cercetare și Consultanță în Cultură (CCCDC) în sprijinul politicilor publice pentru creativitate în România, subliniind obiectivele și soluțiile propuse pentru îmbunătățirea industriilor culturale, sprijinirea IMM-urilor din sectoarele creative, îmbunătățirea accesului la finanțare și protejarea drepturilor artiștilor, evidențiind problemele-cheie precum piețele subdezvoltate, provocările financiare și necesitatea unei infrastructuri și educații mai bune în antreprenoriatul cultural.
Highlight: Sprijinul pentru IMM-uri include inițiative de stimulare a întreprinderilor mici și mijlocii în industriile culturale, dezvoltarea pieței culturale prin educație și infrastructură, colaborări pentru cursuri de antreprenoriat, acces mai ușor la credite și granturi, protecția socială și drepturile artiștilor independenți, îmbunătățirea legislației privind sponsorizarea și investițiile culturale, precum și strategii pentru creșterea participării publicului la evenimente culturale.
Materialul poate fi consultat aici