Cercetarea realizată de Asociația de Marketing prin Motoare de Căutare din România (SEMRo) a avut ca scop înțelegerea stării și caracteristicilor pieței online din România. Studiul a implicat 251 de respondenți, dintre care 160 de companii ce utilizează servicii de marketing online și 91 de reprezentanți ai agențiilor. Au fost folosite două chestionare închise, cu variante de răspuns unic sau multiplu. Obiectivul principal a fost de a înțelege și descrie starea pieței online din România. Studiul a urmărit să măsoare intențiile de investiții ale companiilor în diverse servicii de marketing online, sumele alocate promovării online comparativ cu promovarea tradițională, investițiile realizate în diverse servicii online și percepția asupra eficienței campaniilor de marketing online.

Highlight: De asemenea, a urmărit să măsoare eficiența campaniilor, industriile care investesc cel mai mult în promovare online, precum și bugetele și numărul de agenții de marketing online gestionate. Rezultatele studiului au fost prezentate grafic, procentele reprezentând numărul de respondenți care au ales să răspundă la întrebările respective.

Materialul poate fi consultat aici

LinkedIn
Share
WhatsApp